Maanantai

Klo 19

klo 19:00 –   Kotisolu

Kaipaatko soluun? Jos etsit solua itsellesi tai haluaisit aloittaa uutena solunvetäjänä, ota yhteys solukoordinaattori Risto Kylänpäähän, 044 3509905

Tiistai

klo 9:30-10:30 Aamurukoushetki seurakuntalaisille. Rukoillaan seurakunnan asioiden ja henkilöiden ja eri rukousaiheiden puolesta.

keskiviikko

klo 13:00 -15.00   Sanan lähteillä -raamattupiiri
Paikka: Porin Vapaakirkko
Tutkitaan järjestelmällisesti Raamattua sekä lauletaan ja rukoillaan yhdessä. Tilaisuudet ovat säännöllisesti parittomien viikkojen keskiviikkona klo 13:00-15.00.  Vetäjänä Altti Kiova, 044 0300719.

klo 17:00 – 18:30  Joy Kid’s harjoitukset
Paikka: Porin Vapaakirkko.
Katso lisää JoyKids – Porin vapaaseurakunta

klo 18:00 –   Kuoroharjoitukset
Paikka: Porin Vapaakirkko
Parillisten viikkojen keskiviikkoisin. Lisätietoja kuoronjohtaja Matti Itkonen, 050 5730810.

torstai

klo 10:00 – 12:00  Äiti-lapsipiiri
Paikka: Porin Vapaakirkko
Parillisten viikkojen torstaisin klo 10-12 äidit ja lapset kokoontuvat vapaakirkon alasalissa. Lasten leikkiessä äidit virvoittuvat kuulumisia jakaen sekä Sanan ja rukouksen äärellä. Tarjolla on välipala n. klo 11. Lämpimästi tervetuloa! Lisätietoja äiti-lapsipiirin vetäjä Emma Söderlund, 044 5671766. Toisena vetäjänä toimii Evelina Filppula.

Facebook: Porin vapaaseurakunnan äiti-lapsipiiri.

klo 17:00-18.30 Tyttökerho

Paikka: Porin vapaakirkko.

Alakouluikäisille tarkoitettu tyttökerho on joka toinen torstai parillisina torstaina vapaakirkon alasalissa. Tyttökerhossa leivotaan ja tehdään erilaisia käsitöitä ja tutustutaan Jumalan Sanaan. 10 tyttöä mahtuu mukaan. Ilmoittautuminen Niina Tapio, 044 3500240.

klo 18:30 –   Jumalan kohtaamisen ilta
Paikka: Porin Vapaakirkko

Illat koostuvat neljästä eri teemasta, jotka toistuvat kerran kuukaudessa eli kukin teema tulee kerran kuukaudessa.

Pyhän Hengen illassa etsitään Jumalan kasvoja, armolahjoja ja opetellaan Jumalan äänen kuulemista. Niissä on lyhyt alustus Jumalan Hengen toiminnasta ja vaikutuksista, mitä Raamattu opettaa mm. Pyhällä Hengellä täyttymisestä, armolahjoista, Hengen hedelmästä jne. ja henkilökohtaisia todistuksia. Illassa myös musiikkia ja lopuksi rukouspalvelua.

Syvemmälle Sanaan illassa käydään läpi kristillisen uskon ja kasvun kannalta tärkeitä teemoja Raamatun valossa. N. tunnin mittainen raamattutunti, joka lähetetään myös Porin vapaaseurakunnan youtube kanavalle.

Ylistyksen ja esirukouksen ilta koostuu ylistysryhmän johdattamana Jumalan ylistämisestä ja laulujen välissä rukoillaan tärkeiden rukousaiheiden puolesta, kuten Israelin, kotimaan, kotikaupungin, seurakuntien ja henkilökohtaisten rukousaiheiden puolesta. Illassa ei ole puheita ollenkaan, vaan paljon rukousta ja ylistyksen kautta voimaantumista Hengessä.

Todistuksen ja rohkaisun illassa rohkaistaan ihmisiä kertomaan Jumalan hyvästä vaikutuksesta elämästä; uskoontulosta, rukousvastauksista, Jumalan huolen pidosta, löydöistä esim. hyvän hengellisen kirjan tai Raamatun ääreltä jne. Illassa myös musiikkia ja rukouspalvelua.

perjantai

klo 16:00-17.30 Nerfkerho

NERF-kerho on alkanut Porin Vapaakirkolla! Kerhossa leikitään eri NERF-sota pelimuotoja. Kerhoissa on lisäksi jokin lyhyehkö opetus ja välipala.
Kerho pidetään joka perjantaisin klo 16.00-17.30 kirkolla.
Se on ala-koulu ikäisille nuorille tarkoitettu.

klo 19:00 –   Nuortenilta
Paikka: Porin Vapaakirkko
Raamatun opetusta, hyvää musiikkia ja yhdessäoloa.

sunnuntai

klo 16:00 –   Jumalanpalvelus
Paikka: Porin Vapaakirkko
Jumalanpalveluksissa on tarjolla Elämän Sanaa, elävää musiikkia, todistuksia sekä pyhäkoulu lapsille ja varkeille alakerrassa samaan aikaan.  Kirjamyynnissä on tilaisuuden jälkeen myytävänä hyvää hengellistä kirjallisuutta.