JoyKids

King’s Kids toiminta Porin seudulla

Mitä on King’s kids työ?
Lapsi ja nuorisoryhmä Joykids vaikuttaa Porin seudulla ja on osa kansainvälistä, King’s kids – työtä. King’s kids –työ on yli seurakuntarajojen tapahtuvaa kristillistä toimintaa.

Tämä työ lähtenyt alun perin Havaijilta Missionuorten työmuotona ja tullut Suomeen 1987. Työtä tehdään sadassa maassa, kaikilla mantereilla ja toiminnassa on mukana satojatuhansia lapsia ja nuoria. Siinä toimivilla kristityillä vapaaehtoistyöntekijöillä on yhteisesti määritellyt arvot ja periaatteet. Se toimii yhteistyössä perheiden ja seurakuntien kanssa. Suomessa paikallisia ryhmiä on noin 40.

Porin seudulla vaikuttava Joykids-ryhmä koostuu eri kristillisiin seurakuntiin kuuluvista lapsista ja nuorista. Ryhmässämme on n. 50 tyttöä ja poikaa. Toimimme Porin vapaakirkon nuorisotyön alaisuudessa.

Joykidstyö tarjoaa lapsille ja nuorille vertaisryhmän lapsuudesta nuoruusvuosein halki aikuisuuteen asti. Haastaen heitä antamaan omat lahjansa ja luovuutensa koreografioiden, ylistystanssin ja rummutuksen kautta ” Iloiten ylistämään, luovasti julistamaan, Jumalan kunniaa. Joykidstyö kasvattaa nuoria vastuuseen ja johtajuuteen ja
luo ystävyyden siltoja eri sukupolvien ja eri kristillisten seurakuntien välillä.

Miten voi tulla mukaan toimintaan?
Toiminta on avointa kaikille, alle kouluikäiset osallistuvat toimintaan huoltajan kanssa. Koreografia- ja rumpuryhmään osallistuminen ei vaadi aiempaa kokemusta. Toiminnan runkona on harjoituspäivä syksyisin, viikoittaiset harjoitukset ja perhekirkot.
Kokoonnumme vapaakirkossa Karhukatu 13.

Yhteystiedot: joykids.pori@gmail.com
Puhelin: 044 2352815