Lapset ja nuoret

Lapset ovat tärkeä osa tämän päivän seurakuntaa. Seurakunnassamme löytyy sopiva toiminta kaiken ikäisille lapsille. Tervetuloa mukaan toimintaamme.

Pyhäkoulu
Lapsille on järjestetty pyhäkoulu sunnuntain jumalanpalvelusten yhteyteen. Pyhäkoulu on 3-10 vuotiaille. Pyhäkoulussa on opetusta, lauluista, leikkimistä, ja askartelemista. On yleensä kaksi vapaaehtoisia aikuisia jotka pitävät pyhäkoulua. Viimeinen pyhäkoulu ennen kesätauko on 18.6 ja se alkaa taas 13.8.

Varkkipyhis
Tämä on pyhäkoulu isommille lapsille. Se on myös jumalanpalvelusten yhteydessä ja on 10-14 vuotiaille. Varkkipyhiksessa on tuttuja elementejä jotka ovat soveltu vanhemmille lapsille.

Tyttökerho
Tyttökerho alakouluikäisille on joka toinen torstai kirkolla klo 17.00-19.00. Kerhossa leivotaan, askarrellaan, leikitään ja pidetään myös hartauksia ja Raamatun kertomuksia. Lisää tietoa Niina Tapio 044 350 0240

Nerf Kerho
Kerho alkaa 18.8.2023. Alakouluikäisille suunnattu Nerfkerho kokoontuu kirkolle perjantaisin klo 16-17.30. Nerf kerhossa leikitään erilaisia pelejä ja ”sotia” NERF pyssyjen kanssa. Kerhossa on alussa hartaus ja lopussa välipala hetki. Ilmoittaudu mukaan www.tinyurl.com/vapisnerfkerho

JoyKids
Joy Kid’s ryhmä tarjoaa lapsille ja nuorille luovia toimintamahdollisuuksia ylistää Jumalaa. Lisä tietoa Joykids sivulta. Tulee mukaan!
Yhteystiedot: joykids.pori@gmail.com
Puhelin: 044 235281

Nuorten Ilta
Nuorille on suunnattu oma ilta perjantaina klo 19.00 eteenpäin, yleensä kirkolla. Nuorten iltaan saa tulla 7 luokkalaisia ja sitä vanhempi. Nuorten Ilta on hauska turvallinen paikka tutustuu toisiinsa ja Jumalaa. Uskomme että Jumala on sinulle hyvää suunnitelma. Hän haluaa ettei kukaan hukkuu vaan että kaikki pelastuu ja tulee tuntemaan totuuden.
Kuun ensimmäinen perjantai on toiminta ilta. Niissä illoissa pidetään hauska, keskitytään yhdessäoloa ja kutsutaan kaverimme mukaan. Muut perjantaita on ylistystä, puheita/opetusta, rukoilemista, ja yhdessä oloa. Tervetuloa mukaan!

Lastenleiri 9-12.7.2024 Nuortenniemi Leirikeskus, Merikarvia
Ilmoittaudu tinyurl.com/lastenleiri24